LähiTapiolan ja Dextran yhteistyö laajenee Pirkanmaalla

 
TerveyshelppiLähiTapiolan korvauspalvelupiste aloitti toimintansa Dextra Koskiklinikalla Tampereella. Palvelupiste Dextra Koskiklinikalla tuo korvauspalvelun lähelle asiakasta ja auttaa hoitamaan korvausprosessin kuntoon samalla, kun hän asioi lääkärissä. LähiTapiolan korvausneuvojat ovat tavattavissa Koskiklinikalla maanantaista perjantaihin klo 9-17. Ensimmäinen LähiTapiolan palvelupiste avattiin Dextran toimipisteen yhteyteen Helsingin Munkkivuoreen syyskuussa 2014, ja asiakaskokemukset ovat olleet erittäin hyviä.

”Palvelupisteemme Dextra Koskiklinikalla tuo korvauspalvelumme lähellä asiakasta ja auttaa hoitamaan korvausprosessin kuntoon samalla, kun hän asioi lääkärissä. Elämänturva-strategiamme mukaisesti haluamme olla mukana edistämässä terveyttä ja hyvinvointia. Palvelukokonaisuus yhdistettynä tarjoamaamme TerveysHelppi-palveluun on konkreettinen osoitus strategiastamme. Yhteistyössä paikallisen lääkäriaseman kanssa asiakkaan ei tarvitse lähteä pääkaupunkiseudulle hoitoon, vaan asiointi ja toimenpiteet tapahtuvat lähellä omaa kotia ”, LähiTapiola Pirkanmaan toimitusjohtaja Pentti Kuusela kertoo.

Dextran LähiTapiolalle tuottamassa TerveysHelppi-palvelussa tarjotaan osaavaa ja ammattimaista terveysneuvonta-, vakuutus- ja korvausasiointipalvelua LähiTapiola-ryhmän asiakkaille. Sairauden tai tapaturman sattuessa Dextran terveydenhuollon ammattilaiset antavat neuvoja puhelimessa joka päivä klo 7-23. Puhelun aikana varataan tarvittaessa aika lääkäriasemalle sekä laitetaan korvauksen haku vireille.

”Pirkanmaalla on toteutettu jo useita yhteistyöhankkeita Dextran kanssa. Pilotoimme parhaillaan yritysasiakkaillemme uutta Työterveys ja työhyvinvointiratkaisua ja meillä on myös aktiiviurheilijoille ja –kuntoilijoille tarjolla laaja urheiluvakuutus. Yhteistä näissä on se, että asiakas ohjataan vahinkotilanteessa soittamaan TerveysHelppiin, jolloin hoito- ja vahingonkorvausprosessi lähtevät nopeasti ja samanaikaisesti käyntiin. Tärkein yhteinen tavoitteemme näissä hankkeissa on parantaa asiakaskokemusta”, Kuusela kertoo.